Onderhoud, herstellingen & technische problemen
Technische problemen
U heeft als huurder een technisch probleem in uw huurwoning, dat u zelf niet kan oplossen en waarbij u de hulp nodig heeft van onze technische medewerker?
U meldt het probleem telefonisch aan het Sociaal Verhuurkantoor.
Onze medewerkers schatten in hoe dringend de gevraagde tussenkomst is en zorgen voor de nodige interventies.
Afhankelijk van de aard van het technisch probleem, ontvangt u - of de eigenaar - een factuur voor deze herstelling.
Onderhoud
Het onderhoud van de schouwen en verwarmingsketels maakt deel uit van de huurdersverplichtingen.
Het onderhoud van een schouw en verwarmingsketel dient jaarlijks (mazout) of 2-jaarlijks (gas) te worden uitgevoerd.
Het Sociaal Verhuurkantoor volgt dit voor u op en brengt u op de hoogte wanneer uw toestel of schouw aan een onderhoud toe is.
Als huurder betaalt u hiervoor de factuur in kader van uw huurdersverplichtingen.
Herstellingen en kosten: wat is voor wie?
Voor meer info over kosten en herstellingen, klik hier: ZieZo-boekje